יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

מתנת לידה

כניסה לסוף שבוע... עושה אותי מהורהרת....

אני כותבת הרבה על הסדנאות שלי ומעלה סרטונים... אבל יש עוד משהו שאני מאוד מאוד אוהבת לעשות... וזה להיות מתנת לידה.

לפני חודשיים זכיתי לבקר עוד זוג ולהיות מתנת הלידה שלהם.
...
זו היתה לידה שניה, יש להם ילד בן עוד לא שנתיים ותינוק בן שלושה - ארבעה חוד.

האמת מכיוון שהוא היה כבר בן שלושה חוד זה כבר היה סוג של שיעור פרטי... קצת עבודה על שכיבה על הבטן והרמת ראש, פחות על התמיכה מהמעבר מהרחם לעולם.

אז דיברנו הרבה, שאלתי הרבה על ההריון והלידה, ומשהו היה חסר לי שם.

הרגשתי שאני נוגעת ולא נוגעת באיזושהי נקודה.

בהמשך הצטרף אלינו האבא (הילד הגדול היה עם דודה שלו), ואז העניינים קצת יותר התרחבו... תמיד כשמצטרף עוד צד, מן הסתם, הפרטים יותר מתבהרים.

ובעצם זה כבר מזמן לא היה שיעור פרטי לתינוק אלא שיחה שלגמרי קשורה רק להורים... הילדים זה היה רק המראה.

המון פעמים זה קורה לי (שלא נאמר בכל פעם :) שזה אנחנו, ההורים.

במהלך השיחה נפלו לאמא כמה אסימונים שעשו פתאום המון סדר, לגבי תחושות שיש לה מההריון ושמלוות אותה בהורות ומשליכות עליה.

אני לא מתיימרת להיות פסיכולוגית, אך המקום הזה שאני נכנסת לבית של משפחה, ומדברת ושואלת המון שאלות, על ההורות, על חווית ההריון והלידה, על הזוגיות כדי להבין את הסביבה שבה חי התינוק, זה מעלה המון תחושות, דו שיח בין בני הזוג, לפעמים מתח וויכוחים, אך לרוב תמיד המפגש עושה סדר ומסתיים באווירה טובה, של אסירות תודה, של שני הצדדים - שלי ושלהם.

אז חשוב לי שתדעו שזה משהו שאני מאווודדדד אוהבת לעשות ולהעניק ומקבלת פידבקים מדהימים :)
‎‏
שתדעו שאם אתם רוצים להעניק מתנת לידה מאוווודדדד מיוחדת ומשמעותית לאהובים שלכם, אל תהססו...

זו מתנה עם כל כך הרבה ערך שמלווה את כל חווית ההורות מתחילתה.

וכמו שכבר אמרתי, ממש אין לזה קשר לכך שזה צריך להיות ילד ראשון :)
‎‏
והתמונה.... התמונה אכן לקוחה מסדנה אך האבא ששוכב שם בין כל האימהות כל כך מחוייך.... שאני פשוט מתה על התמונה (מעבר לכך שאני כל כך אוהבת את המצולמים בה :)
‎‏
אז מברכת אתכם בשבת חורפית ונעימה!

http://lp.vp4.me/np86



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה