יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

תחושת הביטחון של התינוק שלי

אז אלו הילדים הגדולים שלי בסדנאות... הם כבר נכנסו לגנים והם כבר בני שנה פלוס... אך הם ואימותיהן, שיחיו, עברו את כלללל הסדנאות שלי...

כפי שרואים אלו שתיים, שבאיזשהו שלב עברנו לעשות את הסדנאות בבתים עם ארוחות... טוב אם אני מעורבת בעניין...

איך אפשר בלי ?!? :)))

את התהליך על הכדורים בשכיבה על הגב, אני עושה כמעט בכל שלב... ...

ככל שנקדים לעשות את התהליך הזה ולאורך שלבי ההתפתחות עד שהם כבר ילדים (וגם אז לא נפסיק) נקבל את התוצאות הנ"ל.


היכולת לשכב על הכדור על הגב, זו יכולת מאוד משמעותית שחופנת בתוכה התמסרות, איבוד שליטה, חיזוק הביטחון העצמי, הנאה מתנועה, מע' שיווי משקל מפותחת וגם קצת עבודה על גוף - מאריך ופותח מאוד את שרירי הגב.

השתדלתי לעשות את התהליך שקט, ז"א, שרנו, אבל נמוך מאוד.

אני מאוד אוהבת לעבוד בשקט עם תינוקות... ומהניסיון שלי, זה גם מוכיח את עצמו.

הורים נוטים דווקא כשיש שקט, אם זה בתהליך מהסוג הזה, או לחילופין תהליך על המזרן שמצריך סבלנות עבור הילד על מנת שיבצע את האתגר שהעמדנו מולו, דווקא אז, ההורים מרגישים צורך לדבר ולמלא את השקט או לחילופין לעודד את התינוק ואז הוא פשוט קופא.

אז המסר שלי אליכם, לאפשר גם רגעי שקט, בעיקר כאשר אתם "תופסים" את התינוק שלכם מתחיל לבצע משהו, שימרו על שקט ותראו דברים מדהימים שקורים.

המשך שבוע נעים לכולם!

http://lp.vp4.me/np86


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה